4.8/5

فرماندار تبریز از ثبت 11700 تعهد در سامانه رصد اشتغال خبر داد! + تکمیلی

فرماندار شهرستان تبریز (پرجمعیت‌ترین شهر در شمال‌غرب ایران) در جلسه سامانه ملی رصد اشتغال بنابر گزارش تبریز هاب اعلام کرد: با توجه به تعهد ایجاد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان در سالجاری تاکنون ۱۱ هزار و ۷۰۰ تعهد در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

یونس فاتح روز پنج شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان تبریز، افزود: سامانه رصد اشتغال با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور رییس جمهور برای جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغال و خدمات‌رسانی به متقاضیان و جویندگان کار ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه سهمیه اعتبارات هریک از دستگاه های اجرایی و شهرستانی مشخص شده، ادامه داد: ضروری است دستگاه های اجرایی با همکاری بانک های عامل در شناسایی افراد واجد شرایط و متقاضیان در پرداخت این تسهیلات اهتمام بیشتری داشته باشند.

فاتح اظهار کرد: با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، موضوع شغل و ایجاد اشتغال بسیار مهم است و همه دستگاه ها موظف اند با همت بیشتر و تلاش شبانه روزی تعهد ایجاد اشتغال را مورد تحقق قرار دهند.

در این جلسه گزارش آخرین وضع سامانه ملی رصد اشتغال و پرداخت تسهیلات تبصره ماده ۱۶ و همچنین عملکرد دستگاه ها و بانک های عامل شهرستان ارائه شد.

One Response

  1. ممنون از تبریز هاب که خبرهای مهم شهرستان زیبای تبریز را لحظه ای پوشش میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *